Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Шуба Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Шуба Л. П. 
Исследование возможности разработки высокоэффективных кремниевых фотопреобразователей с базовой IBp - i - nD структурой / Л. П. Шуба, М. В. Кириченко, В. Р. Копач, В. А. Антонова, А. М. Листратенко // Радиофизика и электроника. - 2007. - 12, № 1. - С. 263-267. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Ключ. слова: фотоэлектрические преобразователи, p-i-n структура, КПД
Індекс рубрикатора НБУВ: З854.225-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69398 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Кириченко М. В. 
Выходные и диодные параметры кремниевых фотопреобразователей с базовой p-i-n-структурой при обычном и слабо концентрированном солнечном излучении / М. В. Кириченко, Л. П. Шуба, В. Р. Копач, В. А. Антонова, А. М. Листратенко // Сенсор. електрон. і мікросистем. технології. - 2008. - № 1. - С. 20-25. - Библиогр.: 7 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: З854.225

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24835 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Шуба Л. В. 
Формування рухових умінь та навичок учнів початкової школи у процесі занять великим тенісом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. В. Шуба; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто питання розробки нових підходів, пов'язаних з диференційованим програмуванням розвитку рухових здібностей учнів першого класу у процесі урочної форми, що сприятиме покращанню вирішення завдань фізичного виховання в школі. Проаналізовано сучасний стан існуючих методик і засобів формування рухових умінь та навичок для організації уроків фізичної культури для дітей молодшого шкільного віку. Доведено, що найбільш сприятливим віком є вік від п'яти до семи років. Обгрунтовано методику, спрямовану на використання великого тенісу під час занять. На підставі показників здоров'я та фізичного розвитку дітей шести років експериментально доведено ефективність розробленої методики. Виявлено педагогічні умови формування уроку з фізичної культури під час використання великого тенісу. Доповнено варіативні частини річних планів занять з фізичної культури. Виявлено позитивний вплив розробленої методики на гармонійний розвиток дітей шести років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.77 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шуба Л. В. 
Вплив елементів тенісу на функціональний стан учнів першого класу під час уроків фізичної культури / Л. В. Шуба // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Надано результати впливу елементів тенісу на здоров'я та працездатність дітей першого класу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.77 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шуба Л. В. 
Методика навчання фізичної культури учнів першого класу з використанням елементів тенісу / Л. В. Шуба // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито розроблення та обгрунтування змісту уроків фізичної культури з використанням елементів тенісу для дітей першого класу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч515.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шуба Л. В. 
Формування рухових умінь та навичок учнів початкової школи у процесі занять тенісом : монографія / Л. В. Шуба. - Запоріжжя : ЛІПС, 2015. - 142, [1] c. - Бібліогр.: с. 102-106 - укp.

Увагу приділено формуванню рухових умінь та навичок учнів початкової школи на уроках фізичної культури з використанням елементів тенісу. Проаналізовано існуючі методики та засоби. Теоретично обгрунтовано, розроблено та впроваджено в процес фізичного виховання авторську методику, спрямовану на використання тенісу під час занять. Виявлено педагогічні умови формування уроків фізичної культури під час використання елементів тенісу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шуба Л. В. 
Фітнес-технології в системі розвитку фізичних якостей студентської молоді / Л. В. Шуба // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2016. - № 4. - С. 45-52. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано сучасну науково-методичну літературу та новітні способи використання різновидів фітнесу. Теоретично обгрунтовано та розроблено фітнес-технологію (ФТ) для дівчат 17 - 20 років. ФТ - це, передусім, технології, що забезпечують результативність занять фітнесом. Більш точно їх можна визначити як сукупність наукових методів, кроків, прийомів, сформованих у певний алгоритм дій, який реалізовується певним чином в інтересах підвищення ефективності оздоровчого процесу, що забезпечує гарантоване досягнення результату, на основі вільного мотивованого вибору занять фізичними вправами з використанням інноваційних засобів, методів, організаційних форм занять фітнесу, сучасного інвентарю та обладнання. До структурно-логічної схеми ФТ входить інформаційний і практичний компоненти. Перший із них містить відомості про термінологічний апарат оздоровчого фітнесу, знання про здоров'я та здоровий спосіб життя, вплив напрямів оздоровчого фітнесу на організм; другий - інформацію щодо використовуваних засобів оздоровчого тренування. У запропонованій ФТ поєднано види рухової активності аеробної спрямованості; оздоровчі види гімнастики; види рухової активності силової спрямованості, рухової активності з різним обладнанням; рекреативні види рухової активності; засоби психоемоційної регуляції. Умовою для грамотної розробки ФТ є єдині вимоги до її складання. До них належать конкретно поставлені мета та завдання; науково обгрунтований підбір засобів і методів фітнесу, що мають оздоровчу цінність, раціонально збалансований за спрямованістю, потужністю та обсягом, відповідно до індивідуальних можливостей студенток, і залежить від пріоритетної спрямованості занять; комплексне використання вправ, спрямованих на розвиток аеробного витривалості, сили та гнучкості; забезпечення регулярного та єдиного лікарсько-педагогічного контролю за фізичним розвитком, рівнем фізичної підготовленості, розвитком рухових здібностей, регуляцією психоемоційного стану досліджуваних. Висвітлено позитивний вплив розробленої ФТ. Доведено її ефективність за допомогою аналізу отриманих даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.491.521

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шуба Л. 
Використання елементів тенісу як засобу підвищення фізичної активності дітей початкової школи / Л. Шуба, В. Шуба // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2019. - № 4. - С. 74-82. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

У наші дні серед дітей зростає популярність малорухомого способу дозвілля, що сприяє затримці розвитку фізичних якостей. Тому збереження й зміцнення здоров'я дітей початкової школи, підвищення рівня їх рухової активності, розвиток та вдосконалення фізичних якостей є головними завданнями фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Мета статті - обгрунтувати методику організації уроків фізичної культури для дітей молодшого шкільного віку з використанням елементів тенісу для підвищення рівня фізичної активності учнів. Організація дослідження. У дослідженні взяло участь 64 учні (хлопці, дівчата) 8 - 9 років, стан здоров'я - основна медична група. Збережено всі навчальні теми, години та структуру уроку, але розділили семестри на блоки. Для гармонійного розвитку дітей запропоновано виконувати елементи тенісу та вправи обома руками. Використання елементів тенісу впроваджено в процес фізичного виховання на кожному уроці. Досліджено ефективність розробленої методики при порівнянні показників контрольної та експериментальної груп. Виявлено, що в учнів експериментальних груп показники захворюваності значно менші завдяки використанню на уроках фізичної культури елементів тенісу. А рівень фізичної підготовленості дітей експериментальних груп відчутно підвищився, порівняно з представниками контрольних груп, а саме: сили м'язів кисті рук - у 6,33 та 3,21 раза (відповідно для хлопців та дівчат); швидкісно-силові здібності - у 5,34 та 4,19 раза; сили м'язів тулуба - у 4,94 та 4,07 раза; спритності - у 4,05 та 3,26 раза; гнучкості - у 5,14 та 6,18 раза; швидкості - у 3,01 та 2,59 раза. Висновки: одержані результати свідчать про ефективність розробленої методики, яка спрямована на використання елементів тенісу під час уроків фізичної культури в початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шуба Л. 
Використання елементів тенісу як засобу підвищення фізичної активності дітей початкової школи / Л. Шуба, В. Шуба // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2019. - № 4. - С. 74-82. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

У наші дні серед дітей зростає популярність малорухомого способу дозвілля, що сприяє затримці розвитку фізичних якостей. Тому збереження й зміцнення здоров'я дітей початкової школи, підвищення рівня їх рухової активності, розвиток та вдосконалення фізичних якостей є головними завданнями фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Мета статті - обгрунтувати методику організації уроків фізичної культури для дітей молодшого шкільного віку з використанням елементів тенісу для підвищення рівня фізичної активності учнів. Організація дослідження. У дослідженні взяло участь 64 учні (хлопці, дівчата) 8 - 9 років, стан здоров'я - основна медична група. Збережено всі навчальні теми, години та структуру уроку, але розділили семестри на блоки. Для гармонійного розвитку дітей запропоновано виконувати елементи тенісу та вправи обома руками. Використання елементів тенісу впроваджено в процес фізичного виховання на кожному уроці. Досліджено ефективність розробленої методики при порівнянні показників контрольної та експериментальної груп. Виявлено, що в учнів експериментальних груп показники захворюваності значно менші завдяки використанню на уроках фізичної культури елементів тенісу. А рівень фізичної підготовленості дітей експериментальних груп відчутно підвищився, порівняно з представниками контрольних груп, а саме: сили м'язів кисті рук - у 6,33 та 3,21 раза (відповідно для хлопців та дівчат); швидкісно-силові здібності - у 5,34 та 4,19 раза; сили м'язів тулуба - у 4,94 та 4,07 раза; спритності - у 4,05 та 3,26 раза; гнучкості - у 5,14 та 6,18 раза; швидкості - у 3,01 та 2,59 раза. Висновки: одержані результати свідчать про ефективність розробленої методики, яка спрямована на використання елементів тенісу під час уроків фізичної культури в початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Андрійчук О. 
Пацієнтоцентричність фізичної терапії під час спортивно-реабілітаційних зборів / О. Андрійчук, Н. Ульяницька, Н. Грейда, Н. Струбіцька, Л. Шуба, В. Шуба // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 2. - С. 112-119. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Реалізація комплексної програми реабілітації спортсменів після травм та ушкоджень, окрім виділення мети, цілей, завдань, контролю ефективності й спостереження, повинна враховувати можливість відновлення спортивної майстерності, підвищення вмотивованості до комплексної реабілітації, переоцінку своїх можливостей і перспектив. Мета дослідження - аналіз динаміки показників якості життя за анкетою МОS SF-36 у спортсменів, які проходили двотижневий курс фізичної терапії за індивідуально реалізованим реабілітаційним планом під час спортивно-реабілітаційних зборів. Методи дослідження - аналіз і синтез наукових літературних джерел, педагогічне спостереження, дворазове анонімне анкетування МОS SF-36; статистичне опрацювання даних. Аналіз отриманих даних на початку дослідження за анкетою МОS SF-36 із виділенням фізичного компонента здоров'я (PCS) та психологічного компонента здоров'я (MCS) у показнику якості життя показав значну варіабельність даних: PCS - від 25,79 до 59,76 бала; MCS - від 20,97 до 64,85 бала. При цьому між показниками простежено негативний кореляційний зв'язок помірної сили. Після двотижневої програми фізичної терапії, яка складалася з урахуванням профілю пацієнта відповідно до МКФ і була спрямована не лише на підвищення рівня функціонування та ліквідацію (компенсації, відновлення) наслідків травм й ушкоджень опорно-рухового апарату, а й на задоволення потреб і побажань спортсменів, варіабельність компонентів здоров'я, змінилась. Величина PCS коливалась у межах від 34,31 до 59,48 бала, MCS - від 21,43 до 61,77 бала. Між показниками PCS та MCS наприкінці дослідження з'явився слабкий позитивний кореляційний зв'язок. Проаналізовано взаємозалежність між компонентами здоров'я на початку та наприкінці дослідження. Виявлено за показниками PCS позитивний кореляційний зв'язок помірної сили. Водночас між показниками MCS на початку й наприкінці дослідження залежності не виявлено. Висновки: доведений кореляційний зв'язок між показниками PCS на початку дослідження та після реалізації програми фізичної терапії є свідченням того, що врахування принципу пацієнтоцентричності під час складання індивідуального реабілітаційного планує обов'язковою умовою результативності реабілітації. Зміна коефіцієнта кореляції між показниками PCS і MCS із негативного помірної сили на позитивний слабкої сили свідчить про те, що реалізовані реабілітаційні плани, провідним принципом яких був пацієнтоцентричний підхід, відобразилися на складниках якості життя, змінюючи їх взаємовплив та взаємозалежність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського